Styring af handlinger

Styring af handlinger

Har du behov for et værktøj til at styre rapporterede findings og tilknyttede opgaver? 

EHS Compass har et modul til styring af handlinger som tilbyder en systematisk metode til registrering af slutresultaterne af generiske vurderinger såsom sikkerhedsrunderinger eller audits, for eksempel i form af findings som risici, observationer, manglende overholdelse, bedste praksis og forbedringsforslag, samt tilknyttede opgaver, der er nødvendige for at korrigere eller forebygge disse findings i fremtiden. 

Modulet til styring af handlinger er en integreret del af alle modulerne under vurderinger, men det kan også vælges og bruges som et enkeltstående værktøj uden vurderingsmodulerne. 

mission

Overblik over EHS-forhold

Central styring af alle findings og deres korrigerende og forebyggende handlinger (CAPA) giver EHS-ledere et klarere overblik over den nødvendige indsats og status for handlinger. EHS Compass giver EHS-ledere mulighed for at fokusere på, hvad der er mest presserende og relevant. 

Det indbyggede dashboard giver et overblik over den aktuelle situation. Til ledelsesrapportering leverer vi et rapporteringsmodul, hvor du kan danne en evalueringsrapport til ledelsen, der inkluderer data fra en valgt tidsperiode og for valgte organisationskonti. 

Værktøjet giver brugerne et overblik over status  besluttede handlinger til enhver tid. Med sporing af ændringer gør modulet styringen af korrigerende og forebyggende handlinger (CAPA) ikke kun mere effektiv, men efterlader også et spor til verifikation af, at gennemførte handlinger er endeligt afsluttet. 

screenshot.34screenshot.35

EHS Compass nøglefunktioner

  • Identificere og oprette findings af forskellige typer,  
  • prioritere findings efter forfaldsdato, risikoniveau, lokalitet, haste-niveau, investeringsbehov, geografisk placering, tags osv., 
  • lokalisere findings på et geografisk kort og/eller på sites eller anlæg,  
  • planlægge og administrere korrigerende og forebyggende handlinger (CAPA), 
  • overvåge fremskridt efter findingtype, status, konto, risikoniveau osv., 
  • se den aktuelle status for handlinger i de brugerdefinerede dashboards; og  
  • generere ledelsens evalueringsrapporter